Obvestilo o zasebnosti za zaposlene, sodelavce in pogodbenike

Varnost in zasebnost

Obvestilo o zasebnosti za zaposlene, sodelavce in pogodbenike

namenjena vključitvi v Priročnik za zaposlene (za zaposlene in pogodbenike)

Zadnja posodobitev: 5. december 2022 (v.5)

Dobrodošli v podjetju Adecco! Veselimo se, da bomo lahko sodelovali z vami in vam pomagali pri vašem nadaljnjem kariernem razvoju. Kot lahko pričakujete, zbiramo in uporabljamo podatke o vas, da lahko tako ustrezno urejamo naš odnos.

V tem obvestilu o zasebnosti (v nadaljnjem besedilu: Obvestilo o zasebnosti) je navedeno, katere vaše osebne podatke zbiramo, na kakšen način jih zbiramo, uporabljamo in obdelujemo ter kako pri tem izpolnjujemo naše pravne obveznosti v odnosu do vas. Vaša zasebnost nam je pomembna, zato smo zavezani k zaščiti in varovanju vaših pravic glede zasebnosti podatkov. Vemo, da je besedilo dolgo, a vas kljub temu prosimo, da to Obvestilo o zasebnosti pazljivo preberete.

V nadaljevanju boste našli kazalo vsebine, ki vam je lahko v pomoč pri iskanju želenih delov.

KAZALO
1. Razlaga določene terminologije
2. Katere osebne podatke podjetje zbira in uporablja?
3. Zakaj obdelujemo vaše osebne podatke in kako dolgo jih hranimo?
4. Kako zbiramo vaše osebne podatke?
5. Ali nam morate zagotoviti osebne podatke, ki jih od vas zahtevamo?
6. Ali uporabljamo umetno inteligenco?
7. Ali posredujemo vaše osebne podatke tretjim osebam?
8. Ali prenašamo vaše osebne podatke zunaj vaše države?
9. Katere pravice imate glede svojih osebnih podatkov?
10. Ali opravljamo kakršno koli spremljanje?
11. Kakšna je varnost podatkov pri uporabi našega sistema?
12. Kako ravnamo v primeru sprememb tega Obvestila o zasebnosti?
13. Kontakt

1. Razlaga določene terminologije

Najprej je treba pojasniti način uporabe določenih besed v tem Obvestilu o zasebnosti.

Morda se zdi očitno, vendar vas bomo v tem Obvestilu o zasebnosti naslavljali z »Vi«.

Ko govorimo o »nas« ali o »podjetju«, mislimo na podjetje Adecco H.R., kadrovsko svetovanje, d.o.o., Ameriška 8, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI54401747, matična številka: 1519140000 in na podjetje Adecco Zaposlovanje d.o.o., Ameriška 8, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI25129279, matična številka: 6131875000 (v nadaljevanju oba Adecco).. Naš sedež je na naslovu Ameriška 8, 1000 Ljubljana. Podjetje je del skupine Adecco Group AG (Skupina Adecco), katere sedež se nahaja na naslovu Bellerivestrasse 30, 8008 Zürich, Švica, in ki je največji ponudnik storitev na področju človeških virov na svetu. Z najrazličnejšimi podjetji in na najrazličnejših poslovnih področjih zagotavlja Skupina Adecco različne kadrovske dejavnosti, kot so zaposlovanje, napotitve, obračunavanje plač, novačenje in izbiranje, testne rešitve, poklicni prehodi, razvoj talentov, usposabljanje in izobraževanje, prezaposlovanje in mednarodna mobilnost (‘naše dejavnosti’).

Za izvajanje naših delavnosti uporablja podjetje več informacijsko-tehnoloških sistemov. V določenih primerih zagotavlja podjetje svojim kandidatom/osebju Samopostrežni portal (‘portal’). Portal vam omogoča iskanje in prijavo na delovna mesta, ki jih razpisujejo podjetje in njegova sestrska podjetja in ki se ujemajo z vašimi interesi, sposobnostmi in/ali izkušnjami, ter se nahajajo na področjih za katere ste izkazali zanimanje za delo.

Nazadnje pa to Obvestilo o zasebnosti obravnava tudi način, na katerega obdelujemo informacij o vas kot posamezniku. Ne gre za obdelovanje informacij o podjetjih (čeprav se te informacije včasih prekrivajo). Ta vrsta podatkov se včasih imenuje »osebni podatki«, »osebni identifikacijski podatki« ali »OIP«. V tem Obvestilu o zasebnosti uporabljamo izraza »osebne informacije« ali »podatki«.

2. Katere osebne podatke zbira in uporablja podjetje?

Zbiramo in uporabljamo osebne podatke, ki nam omogočajo, da lahko ustrezno urejamo naš medsebojni odnos, tj. naslednje podatke:

  • a)Podatki o identiteti so vaše ime, uporabniško ime ali podobni identifikatorji, naziv, kraj rojstva ter dokumenti, ki dokazujejo vašo istovetnost.
  • b) Kontaktni podatki so vaš e-poštni naslov za pošiljanje računov in drugih sporočil, poštni naslov za dostavo ali drugi poštni naslov ter telefonske številke.
  • c) Korespondenčni podatki so evidence pisne korespondence in telefonski pogovori, ki jih opravite z nami, npr. vaš e-poštni naslov, številka, s katere nas kličete, ter ura, datum in trajanje klicev ali drugih kontaktov.
  • d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah so vaš življenjepis, podrobnosti o vaši izobrazbi, tečaji usposabljanja in pripravništva, ki ste se jih udeležili, dokumenti, ki dokazujejo, da imate pravico do dela, in druge informacije, ki ste jih navedli na svojem življenjepisu.
  • e) Kadrovski podatki so vaš spol, narodnost, dokazilo o naslovu in kopije dokumentov, na katerih je navedena vaša pravica do dela na lokacijah, na katerih boste delali, vize, delovna dovoljenja, evidence o prisotnosti, čas, ki ga porabite za projekte, usposabljanje, promocije, preiskave in disciplinarne zadeve.
  • f) Podatki o plačah so podatki o vašem bančnem računu, številka nacionalnega zavarovanja oziroma številka socialnega zavarovanja, davčne številke in referenčne številke, podatki o vaših honorarjih, plačah in ugodnostih, podatki o vaših vzdrževancih ter upravičencih in podatki o morebitnih prostovoljnih odtegljajih, za katere želite, da vam jih odštejemo od vaše plače in honorarjev (npr. sindikalna članarina ali cerkvene dajatve, če je ustrezno).
  • g) Podatki o potovanjih so podatki o potovanjih, podatki o kreditnih karticah, nastalih stroških za namene pogajanj, priprave in nakupa vseh dejavnosti v zvezi s potovanjem (npr. letalske vozovnice, rezervacije vlakov, hotelov in avtomobilov) in povračilih potnih stroškov.
  • h) Fotografski in video podatki so fotografije in videoposnetki, ki so nastali, ko ste se udeležili usposabljanja ali podobnih dogodkov, in/ali fotografije in videoposnetki, ki so nastali za potrebe internega sporočanja.
  • i) Podatki na družbenih medijih so podatki, ki so dostopni na vašem profilu na družbenih medijih, kot je LinkedIn, ter drugi podatki, ki jih javno izpostavite ali jih na kakršen koli drug način delite z nami na družbenih medijih.
  • j) Podatki o tržni komunikaciji so podatki o tem, kako se odzivate na prejeto e-pošto, SMS-sporočila, telefonske klice in druge tržne kampanje.
  • k) Podatki o povratnih informacijah so povratne informacije, ki jih prejmemo o vas s strani našega osebja in tretjih oseb, za katere ali s katerimi delate, in druge informacije o ocenah, v okviru katerih ste podali povratne informacije o drugih osebah, ter vaše povratne informacije o nas in o naših storitvah, ki jih zberemo s pomočjo anket o zadovoljstvu ali na kakršen koli drug način ter s pomočjo povratnih informacij in odgovorov na vprašanja v anketah.
  • l) Tehnični podatki so naslov internetnega protokola (IP), ki ga uporabljate za dostop do portala in naših proizvodov in storitev ter proizvodov in storitev tretjih oseb, piškotki (kot je navedeno v našem Pravilniku o piškotkih), vaši prijavni podatki (npr. čas, datum in trajanje), vrsta in različica brskalnika, ki ga uporabljate za dostop do portala in do naše spletne strani ter do spletnih strani, aplikacij ter proizvodov in storitev tretjih oseb, spletniki, [podatki o prometu], nastavitve časovnega pasu na vaši napravi in njena lokacija, vrste vtičnikov v brskalniku ter različice, ki jih uporabljate, [drugi podatki o komunikaciji], viri, do katerih dostopate na portalu, naših aplikacijah, spletnih straneh, izdelkih in storitvah, vrsta operacijskega sistema in platforme naprave, ki jo uporabljate, in podrobnosti o drugi tehnologiji na napravah, ki jih uporabljate za dostop do portala ali naših spletnih strani, aplikacij, izdelkov ali storitev, ter informacije o vaši uporabi naših IT-sistemov in prostorov, vključno s sistemi video nadzora in sistemi za vhodna vrata.

Nekatere od zgoraj navedenih informacij lahko zbiramo z namenom, da bi lahko upravljali naš medsebojni odnos, kar je odvisno od zadevnih okoliščin in veljavnih lokalnih zakonov.

V nekaterih primerih bodo osebni podatki, ki jih zbiramo, vključevali tudi »posebne kategorije podatkov« (poznane tudi pod imenom »občutljive informacije«), ki jim rečemo »občutljivi podatki« (m). Mednje morda spadajo podrobnosti o invalidnosti in morebitnih prilagoditvah, ki jih moramo morda zagotoviti za vas na delovnem mestu ter informacije v zvezi z diverziteto (vključno s podatki o članstvu v sindikatih), ali zdravstveni podatki (kot denimo evidence o zdravstvenem stanju, invalidnosti, zaposljivosti in zdravstvenem zavarovanju, če slednje vsebujejo podatke v zvezi z boleznimi), ter podatki o kaznovanosti, če je to zahtevano ali dovoljeno ter v skladu z veljavnim zakonom.

3. Zakaj obdelujemo vaše osebne podatke in kako dolgo jih hranimo?

Nameni obdelave Vrsta podatkov Pravna podlaga za obdelovanje vaših osebnih podatkov
Za zagotavljanje skladnosti z vašo pogodbo o zaposlitvi ali pogodbo za zagotavljanje storitev in vsemi ostalimi pogodbami ter pravili, ki urejajo naše zaposlitveno oziroma drugačno pogodbeno razmerje z vami. a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
c) Korespondenčni podatki
d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah
e) Kadrovski podatki
f) Podatki o plačah
i) Podatki na družbenih medijih
k) Podatki o povratnih informacijah
l) Tehnični podatki
m) Občutljivi podatki
– Izvajanje pogodb ali opravljanje ukrepov pred sklenitvijo pogodbe, ki so povezani s pogodbo o zaposlitvi ali storitvah, ki jo sklepamo z vami
– Skladnost s pravnimi obveznostmi, kot je delovno pravo
Za izvajanje drugih aktivnosti v zvezi s človeškimi viri (vključno z upravljanjem dela, odsotnosti, usposabljanja/ljudi, potovanja, stroškov in ugodnosti, vključno z delniškimi shemami, ter disciplinskimi postopki). a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
c) Korespondenčni podatki
d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah
e) Kadrovski podatki
f) Podatki o plačah
g) Podatki o potovanjih
i) Podatki na družbenih medijih
k) Podatki o povratnih informacijah
l) Tehnični podatki
m) Občutljivi podatki
– Izvajanje pogodbe ali opravljanje ukrepov pred sklenitvijo pogodbe, ki so povezani s pogodbo o zaposlitvi ali storitvah, ki jo sklepamo z vami
– Skladnost s pravnimi obveznostmi, kot je delovno pravo
Da bi našim sodelavcem zagotovili pomoč, ki jo pričakujejo, kot so iskanje primernih nalog, ki bi jih opravljali, ali olajšanje procesa prijave za nove naloge. a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
c) Korespondenčni podatki
d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah
e) Kadrovski podatki
i) Podatki na družbenih medijih
k) Podatki o povratnih informacijah
Izvajanje pogodbe ali upravljanje ukrepov pred sklenitvijo pogodbe
Vzdrževanje in izboljšanje upravljanja talentov (tudi za namen analize delovne sile in za zahtevanje povratnih informacij s strani zaposlenih in sodelavcev). a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah
e) Kadrovski podatki
k) Podatki o povratnih informacijah
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za privabljanje ustreznih talentov in nudenje priložnosti novim in obstoječim zaposlenim ter sodelavcem
Nadaljnji razvoj, testiranje in izboljševanje naše spletne strani/portala ali drugih obstoječih ali novih sistemov/procesov, da bi tako bolje služili vam, našim klientom, drugim članom osebja in tretjim osebam k) Podatki o povratnih informacijah
l) Tehnični podatki
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za izboljšanje naših sistemov
Za opravljanje študij in statističnih ter analitičnih raziskav, na primer za primerjavo učinkovitosti naše nastavitve zaposlenih pri klientih v različnih poslovnih sektorjih in na različnih geografskih lokacijah, ter za identifikacijo dejavnikov, ki bi lahko vplivali na morebitne razlike, ki jih opredelimo. d) Podatki o kvalifikacijah in delovnih izkušnjah
e) Kadrovski podatki
j) Podatki o tržni komunikaciji
k) Podatki o povratnih informacijah
l) Tehnični podatki
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za izboljšanje in razvoj našega poslovanja
Prenos podatkov tretjim osebam v skladu s spodnjim odstavkom 6. Po potrebi vse kategorije podatkov, ki so navedene zgoraj Izpolnjevanje našega pravnega interesa za zagotavljanje storitev in oddajanje teh storitev v podizvajanje tretjim osebam
Izpolnjevanje naših pravnih obveznosti. Po potrebi vse kategorije podatkov, ki so navedene zgoraj Izpolnjevanje pravnih obveznosti, kot je vodenje evidenc za davčne namene ali zagotavljanje informacij javnemu organu ali organom kazenskega pregona.
Za krepitev varnosti in zaščite ljudi, prostorov, sistemov in sredstev. a) Podatki o identiteti
l) Tehnični podatki
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za zagotavljanje varnosti in zavarovanja našega poslovanja (in oseb, ki delajo v našem podjetju)
Za spremljanje skladnosti z notranjimi politikami in postopki. a) Podatki o identiteti
c) Korespondenčni podatki
e) Kadrovski podatki
i) Podatki na družbenih medijih
k) Podatki o povratnih informacijah
l) Tehnični podatki
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za zagotavljanje skladnosti z našimi politikami in procesi
Za upravljanje komunikacijskih in drugih sistemov, ki jih uporablja Skupina Adecco (vključno z notranjimi kontaktnimi podatkovnimi bazami). a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
c) Korespondenčni podatki
j) Podatki o tržni komunikaciji
l) Tehnični podatki
Izpolnjevanje našega pravnega interesa za zagotavljanje, da naši sistemi delujejo pravilno
Za preiskovanje oziroma odzivanje na incidente in pritožbe. a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
c) Korespondenčni podatki
– Skladnost s pravnimi obveznostmi, kot je delovno pravo
– Izpolnjevanje našega pravnega interesa za razreševanje morebitnih incidentov in pritožb v skladu z našimi internimi postopki
Za interno poročanje o dejstvu, da so se odvila usposabljanja, in ohranjanje evidence glede vsebine, ki se nato lahko uporablja za druga interna usposabljanja ali za tretje osebe (posneta usposabljanja). a) Podatki o identiteti
h) Fotografski in video posnetki
Soglasje
Za pošiljanje interne komunikacije, kot so e-poštna sporočila, obvestila ter novice, prek intraneta. a) Podatki o identiteti
b) Kontaktni podatki
h) Fotografski in video posnetki
Soglasje
Za sodelovanje v morebitnih ali dejanskih nakupih ali prodajah oziroma skupnih naložbah v celotni posel ali podjetje oziroma njegov del, v katerem želi sodelovati kateri koli član Skupine Adecco. Po potrebi vse kategorije podatkov, ki so navedene zgoraj – Izpolnjevanje pravnih obveznosti v skladu s katero koli pogodbo, ki smo jo sklenili s prodajalcem ali kupcem
– Izpolnjevanje našega pravnega interesa za spodbujanje rasti in razvoja Skupine Adecco

 

Obdobja hrambe: kako dolgo hranite moje osebne podatke?

Adecco mora (v določenih okoliščinah, nekatere podatke) vaše podatke o zaposlitvi hraniti kot dokumente trajne vrednosti.

Trajno hranimo vaše podatke glede davkov, pogodb o zaposlitvi, registracije in odjave iz socialnega zavarovanja, evidence o delovnem času, preventivnih pregledih, izobraževanj iz varstva in zdravja pri delu in vse ostale dokumente, ki vsebujejo podatke o delavcu (»izvirni dokumenti na osnovi katerih so podatki vneseni v evidence o zaposlenih se hranijo kot dokumenti trajne vrednosti«) in finančne podatke (vključno s plačilnimi listami in podatki v zvezi s plačo in izplačili itd.).

Druge osebne podatke pa hranimo pet let (oz. dokler je možno sprožiti oz. voditi kakršen koli sodni ali upravni postopek) oz. deset let, kjer tako določa davčna zakonodaja.

Občutljive osebne podatke hranimo le, dokler je to razumno potrebno.

4. Kako zbiramo vaše osebne podatke?

Osebne podatke, ki jih zbiramo o vas, pridobimo na prijavnicah, v dokumentih, za izpolnitev katerih vas prosimo med postopkom onboardinga, ali v drugih dokumentih, ki nam jih predložite, ter vaših interakcijah z nami in z drugimi osebami v času, ko ste zaposleni pri nas.

V nekaterih primerih bomo osebne podatke zbirali tudi neposredno od tretjih oseb, npr. od zaposlovalnih agencij, s katerimi sodelujemo, drugih subjektov v Skupini Adecco, če ste k nam prišli iz navedenega subjekta Adecco, ponudnikov podjetij, ki se ukvarjajo s preverjanjem referenc, in drugih ponudnikov administrativnih storitev (npr. ponudnikov, ki nam zagotavljajo program prilagodljivih ugodnosti), drugih zaposlenih, ki so navedeni v morebitnih pritožbah ali disciplinskih poročilih, pripravljenih o vas, ali javno dostopnih virov, kot sta LinkedIn in Twitter, v skladu z veljavno zakonodajo.

5. Ali nam morate zagotoviti osebne podatke, ki jih od vas zahtevamo?

Zagotavljanje vaših osebnih podatkov predstavlja nujen pogoj za vstop in/ali ohranjanje pogodbe z vami. To pomeni, da ste nam dolžni zagotoviti svoje osebne podatke.

Če nam ne zagotovite svojih osebnih podatkov, ne bomo mogli izvajati našega delovnega razmerja z vami ali pa ne boste mogli izvesti pogodbe, ki smo jo sklenili z vami (npr. plača ali zagotavljanje ugodnosti) ali sodelovati v nekaterih postopkih, kot so zagotavljanje povratnih informacij ali karierni razvoj (kar morda tudi ne bo v skladu z vašo pogodbo, ki ste jo sklenili z nami), ali pa morda ne bomo mogli izpolnjevati naših pravnih obveznosti (npr. zagotavljati zdravja in varnosti naših delavcev).

6. Ali uporabljamo umetno inteligenco?

Da, včasih uporabljamo umetno inteligenco (UI). Vendar vaših osebnih podatkov ne uporabljamo za avtomatizirano sprejemanje odločitev (sprejemanje odločitev, ki se izvede izključno na podlagi priprave in uporabe tehnologij brez kakršnega koli človeškega posredovanja) ali profiliranje (obdelava osebnih podatkov s pomočjo nabora tehnologij, ki zmanjšajo človeško intervencijo in tako ocenijo določene pogoje o posamezniku), ki povzroči pravni učinek ali podobno pomemben učinek, ki vas zadeva.

Za analizo vaših podatkov uporabljamo nabor tehnologij. V vsakem primeru je v te postopke vedno vključena človeška intervencija, saj ta orodja podpirajo naše strokovnjake pri sprejemanju odločitev.

Avtomatizirane sisteme/procese pod pogoji, opisanimi v prejšnjem odstavku, uporabljamo za to, da pomagamo našemu osebju pri upravljanju večjih količin podatkov, npr. ponudb za delo in profilov, pri čemer umetno inteligenco (na primer strojno učenje ali pristope, osnovane na logiki, znanju in statistiki) uporabljamo, da vam in našim klientom zagotovimo storitve, ki jih zahtevate od nas (npr. projekte, katerih pogoji najbolje ustrezajo obema stranema). Sisteme UI sicer uporabljamo, vendar pa vse odločitve, ki bi lahko vplivale na vas, sprejmejo naši usposobljeni člani osebja. Zato sistemi UI niso pravnomočni.

Ko denimo iščemo nove priložnosti ali nove projekte za vas, lahko izvedemo iskanje po naših seznamih delovnih mest s pomočjo strojnega učenja ali pristopov, osnovanih na logiki, znanju in statistiki, ki uporabljajo atribute, kot so naziv vašega delovnega mesta, dostopnost, nabor veščin, ocene iz ocenjevanj in lokacije, ter tako pripravimo ožji seznam, na katerem so navedene ponudbe za delovna mesta, ki bi vam najverjetneje ustrezala.

7. Ali posredujemo vaše osebne podatke tretjim osebam?

Kot smo navedli v spodnjem poglavju 8, običajno razkrivamo vaše podatke tretjim osebam. Podatke razkrivamo za namene, navedene v zgornjem poglavju 3. To počnemo v naslednjih okoliščinah:

  • Našim dobaviteljem. V podporo našemu razmerju z vami lahko, na primer, angažiramo ponudnika administrativnih in operativnih del. Za ohranjanje zaupnosti vaših podatkov in spoštovanje vaše zasebnosti bodo ponudniki podvrženi pogodbenim in drugim zakonskim obveznostim in bodo deležni le dostopa do podatkov, ki jih potrebujejo za opravljanje njihovih funkcij; ti ponudniki so običajno ponudniki informacijsko-tehnoloških storitev (gostijo ali podpirajo naše informacijsko-tehnološke sisteme, vključno s podatki o vas), podjetja za upravljanje s prostori (skrbijo za fizično varovanje naših stavb, zaradi česar potrebujejo podatke o vas za odobritev vašega dostopa do naših stavb), ponudniki kadrovskih storitev (upravljavci plačil oziroma ugodnosti v našem imenu, npr. priprava in dostava hrane za naše zaposlene in sodelavce na kraju dogodka), ponudniki potovanj (upravljavci in organizatorji potovanj za naše zaposlene in sodelavce) ali zaledni ponudniki finančnega in računovodskega vodenja (morda morajo upravljati s podatki o sodelavcih in zaposlenih za obdelavo obveznosti in terjatev).
  • Članom Skupine Adecco in njihovim podružnicam (»članom Skupine Adecco«) v drugih državah. Seznam vseh držav, v katerih poslujemo, je na voljo na naši spletni strani www.adeccogroup.com/worldwide-locations. Vaše informacije jim bomo posredovali iz različnih razlogov:
    • podatki se delijo s člani Skupine Adecco, ki podjetjem Skupine Adecco po vsem svetu zagotavljajo informacijsko-tehnološke funkcije, ki se med drugim nahajajo v Franciji, na Češkem in na Nizozemskem.
    • podatki se delijo s sedežem Skupine Adecco v Švici v namene načrtovanja delovne sile, načrtovanje proračuna in namene povratnih informacij; ti podatki se uporabljajo tudi na sedežu v Švici, da bi vam predlagali nove priložnosti znotraj Skupine Adecco oziroma pri naših klientih.
    • Podatki se delijo tudi s podružnicami podjetja Adecco po celem svetu (vključno s pravnimi subjekti, ki smo jih prevzeli po zbiranju informacij), kjer ste izrazili interes za priložnosti na tem trgu oziroma kjer člani Skupine Adecco zaznajo, da lahko imate določene sposobnosti, ki se na tem trgu zahtevajo oziroma ki so lahko na njem koristne.
  • Našim klientom/morebitnim delodajalcem. Vaše podatke bomo delili z našimi klienti, ki ponujajo prosta delovna mesta/naloge za katere bi se lahko zanimali, oziroma z našimi klienti, ki jih zanima vaš profil; pri sodelavcih to vključuje tudi podatek o tem, kje na terenu opravljate delo za naše kliente. V zvezi z vašimi podatki so dolžni spoštovati pogodbene obveznosti in druge obveznosti glede zaupnosti, ki jih imajo do nas in do vas.
  • Vladnim organom ali organom kazenskega pregona. Vaše podatke bomo delili z vlado, policijo, regulatornimi organi oziroma organi kazenskega pregona, če po naši lastni presoji verjamemo, da smo za to pravno zavezani ali pooblaščeni oziroma, da bi bilo to preudarno storiti.
  • Morebitnim prodajalcem ali kupcem in njihovim svetovalcem. V okviru potrebne skrbnosti v zvezi z združitvijo, prevzemom, menjavo ponudnika storitev ali drugačnim poslom, ali v zvezi z izvedbo navedenih transakcij, lahko razkrijemo vaše podatke potencialnemu prodajalcu ali kupcu, novemu ponudniku storitev in njihovim svetovalcem.

8. Ali prenašamo vaše osebne podatke zunaj vaše države?

Vaši osebni podatki se lahko prenašajo in obdelujejo v eni ali več državah v in izven Evropske unije ali Švice. Celotni seznam vseh držav, v katerih poslujemo, je na voljo na naši spletni strani www.adeccogroup.com/worldwide-locations.

V zvezi s tem se lahko obrnete na nas prek spodaj navedenih kanalov in zaprosite za dodatne informacije ter pridobite kopijo zadevnih varnostnih ukrepov.

9. Katere pravice imate glede svojih osebnih podatkov?

Ustrezna zakonodaja o varstvu podatkov vam zagotavlja naslednje pravice:

  • Pravica do dostopa in pridobivanja kopije vaših osebnih podatkov
    Upravičeno lahko zahtevate informacije o tem, ali obdelujemo vaše osebne podatke. V takem primeru lahko dostopate do vaših osebnih podatkov in določenih podatkov o načinu njihove obdelave. V določenih primerih lahko zahtevate, da vam zagotovimo elektronsko kopijo vaših podatkov. V nekaterih omejenih okoliščinah lahko zahtevate tudi, da vaše osebne podatke neposredno prenesemo na tretjega ponudnika.
  • Pravica do popravljanja vaših osebnih podatkov
    Če lahko dokažete, da osebni podatki, ki jih imamo o vas, niso pravilni, lahko zahtevate, da se takšni podatki posodobijo oziroma popravijo na kakšen drugačen način.
  • Pravica do pozabe ali izbrisa osebnih podatkov
    V določenih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Takšno zahtevo lahko izrazite kadarkoli, mi pa bomo ocenili, ali je vaši zahtevi treba ugoditi. V vsakem primeru je ta pravica podvržena našim morebitnim zakonskim obveznostim glede ohranjanja podatkov. V primerih, kjer v skladu z zakonodajo ugotovimo, da je treba vaši zahtevi za izbris podatkov ugoditi, bomo to storili brez nepotrebnega odlašanja.
  • Pravica do omejitve ali ugovora obdelavi vaših osebnih podatkov
    V nekaterih okoliščinah imate pravico, da lahko omejite obdelavo svojih osebnih podatkov ali ugovarjate nekaterim vrstam njihove obdelave, pri čemer je razlog za to odvisen od vaših okoliščin.
  • Pravica do preklica privolitve
    Imate pravico, da privolitev kadar koli prekličete, če obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi vaše privolitve. Vendar pa to ne vpliva na zakonitost morebitne obdelave, ki smo jo izvajali, preden ste preklicali privolitev. Če prekličete privolitev, vam morda ne bomo mogli zagotavljati določenih izdelkov ali storitev. O tem vas bomo obvestili takrat, ko boste preklicali svojo privolitev.

Če želite uveljaviti katero koli od svojih pravic, nam to sporočite prek obrazca, ki ga lahko najdete tu.

Nenazadnje imate pravico do vložitve pritožbe pri organu za varstvo podatkov kjer prebivate ali ste zaposleni oziroma kjer menite, da se je pojavila težava v zvezi z vašimi osebnimi podatki.

10. Ali opravljamo kakršnokoli spremljanje?

V obsegu, kot to določa zakonodaja, si pridržujemo pravico do revizije, spremljanja in beleženja dostopa, uporabe in vsebine katerihkoli podatkov, ki so shranjeni v naših informacijsko-tehnoloških sistemih, oziroma podatkov, ki se s temi informacijsko-tehnološkimi sistemi obdelujejo. To počnemo za namene, povezane s spodbujanjem varnosti in zaščite oseb, prostorov, sistemov in sredstev, ter zato, da bi poskrbeli za zagotavljanje komunikacije in drugih sistemov, ki jih uporablja Skupina Adecco. V tem Obvestilu o zasebnosti smo to poudarili zato, da bi vam sporočili, da bodo drugi lahko morda spremljali vašo uporabo informacijsko-tehnoloških sistemov, povezano z delom.

11. Kakšna je varnost podatkov pri uporabi sistemov podjetja Adecco?

Odgovorni ste za varno shranjevanje vaših podatkov za prijavo v naše sisteme, zlasti za shranjevanje vašega gesla, ki smo ga vam dali oziroma gesla, ki ste si ga izbrali sami. Te poverilnice za prijavo so namenjene le za vašo lastno uporabo. Vaših poverilnic oziroma drugih podatkov o računu ne smete z nikomer deliti.

12. Kako ravnamo v primeru sprememb tega Obvestila o zasebnosti?

Pogoji tega Obvestila o zasebnosti se lahko občasno spremenijo. Vse bistvene spremembe tega Obvestila o zasebnosti bomo objavili z ustreznimi obvestili na našem portalu in/ali spletni strani oziroma bomo z vami navezali stik preko drugih komunikacijskih kanalov.

13. Kontakt:

  • Če:
    imate kakršno koli vprašanje glede tega Obvestila o zasebnosti,
  • potrebujete dodatne informacije glede tega, kako varujemo vaše podatke (npr. ko jih prenašamo izven vaše države), ali
  • se želite obrniti na pooblaščenca za varstvo podatkov Skupine Adecco ali na lokalnega vodjo za področje zasebnosti,
    pošljite e-poštno sporočilo pooblaščencu za varstvo podatkov Skupine Adecco na e-poštni naslov globalprivacy@adeccogroup.com ali pa lokalnemu vodji za področje zasebnosti na e-poštni naslov varstvo.podatkov@adecco.si.

Če želite uveljaviti katero koli od svojih pravic, povezanih z vašimi osebnimi podatki, izpolnite ta obrazec.