Izjava o zasebnosti za (potencialne) naročnike

Varnost in zasebnost

Izjava o zasebnosti za (potencialne) naročnike

Zadnja posodobitev: 5. december 2022 (v.2)

Družba Adecco H.R. d.o.o., Ameriška ulica 8, 1000 Ljubljana in/ali njene povezane pravne osebe in podružnice (v nadaljnjem besedilu: »podjetje«, »mi« ali »nas«) je zavezana k zaščiti in spoštovanju vaše zasebnosti.

To obvestilo o zasebnosti (v nadaljnjem besedilu: Obvestilo o zasebnosti) (skupaj z drugo dokumentacijo, na katero se sklicuje) opisuje, katere osebne podatke zbiramo od vas in kako jih zbiramo, uporabljamo in obdelujemo.

Vemo, da je besedilo dolgo, a vas kljub temu prosimo, da to Obvestilo o zasebnosti pazljivo preberete.

V nadaljevanju boste našli kazalo vsebine, ki vam je lahko v pomoč pri iskanju želenih poglavij.

KAZALO
1. Razlaga določene terminologije
2. Katere podatke zbira in uporablja podjetje?
3. Zakaj obdelujemo vaše podatke in kako dolgo jih hranimo?
4. Katero tržno komunikacijo vam pošiljamo?
5. Kako zbiramo vaše osebne podatke?
6. Ali uporabljamo umetno inteligenco?
7. Ali posredujemo vaše podatke tretjim osebam?
8. Ali vaše podatke prenašamo zunaj vaše države?
9. Katere ukrepe za varstvo podatkov smo vzpostavili?
10. Katere pravice imate glede svojih osebnih podatkov?
11. Kako ravnamo v primeru sprememb tega Obvestila o zasebnosti?
12. Kontakt

1. Razlaga določene terminologije

Najprej je treba pojasniti način uporabe določenih besed v tem Obvestilu o zasebnosti.

Morda se zdi očitno, vendar vas bomo v tem Obvestilu o zasebnosti naslavljali z »Vi«.

Ko govorimo o »nas« ali o »podjetju«, mislimo na podjetje Adecco H.R., kadrovsko svetovanje, d.o.o., Ameriška 8, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI54401747, matična številka: 1519140000 in na podjetje Adecco Zaposlovanje d.o.o., Ameriška 8, 1000 Ljubljana, ID za DDV: SI25129279, matična številka: 6131875000 (v nadaljevanju oba Adecco).. Naš sedež je na naslovu Ameriška 8, 1000 Ljubljana. Podjetje je del skupine Adecco Group AG (Skupina Adecco), katere sedež se nahaja na naslovu Bellerivestrasse 30, 8008 Zürich, Švica, in ki je največji ponudnik storitev na področju človeških virov na svetu. Z najrazličnejšimi podjetji in na najrazličnejših poslovnih področjih zagotavlja Skupina Adecco različne kadrovske dejavnosti, kot so zaposlovanje, napotitve, obračunavanje plač, novačenje in izbiranje, testne rešitve, poklicni prehodi, razvoj talentov, usposabljanje in izobraževanje, prezaposlovanje in mednarodna mobilnost (‘naše dejavnosti’).

Za izvajanje naših delavnosti uporablja podjetje več informacijsko-tehnoloških sistemov. Podjetje v določeni primerih svojim klientom zagotavlja samopostrežni portal (v nadaljnjem besedilu: »portal«). Prek portala lahko urejate odnos s podjetjem in sestrskimi družbami ter iščete kandidate, ki ustrezajo vašim potrebam.

Nazadnje pa to Obvestilo o zasebnosti obravnava tudi način, na katerega obdelujemo informacij o vas kot posamezniku. Ne gre za obdelovanje informacij o podjetjih (čeprav se te informacije včasih prekrivajo). Ta vrsta podatkov se včasih imenuje »osebni podatki«, »osebni identifikacijski podatki« ali »OIP«. V tem Obvestilu o zasebnosti uporabljamo izraza »osebne informacije« ali »podatki«.

2. Katere podatke zbira in uporablja podjetje?

Podatke zbiramo in jih uporabljamo, da bi vam zagotovili kar najboljše priložnosti, ki so prilagojene posebej za vas. Osebne podatke, ki jih zbiramo, smo razdelili v naslednje kategorije:

  • a) Podatki o identiteti sta vaše ime in priimek.
  • b) Službeni podatki so vaš službeni e-poštni naslov, službena telefonska številka, ime podjetja, naslov in telefonska številka podjetja, naziv delovnega mesta, oddelek, storitev, lokacija vaše pisarne in druge informacije, ki so lahko navedene na vaši vizitki, ter pooblastilo.
  • c) Tehnični podatki so naslov internetnega protokola (IP), ki ga uporabljate za dostop do naših proizvodov in storitev ter proizvodov in storitev tretjih oseb, piškotki (kot je navedeno v našem Pravilniku o piškotkih), vaši prijavni podatki (npr. čas, datum in trajanje), spletniki, vrsta in različica brskalnika, ki ga uporabljate za dostop do naše spletne strani, aplikacij ter proizvodov in storitev ter spletne strani, aplikacij in proizvodov ter storitev tretjih oseb, [podatki o prometu], nastavitve časovnega pasu na vaši napravi in lokacija vaše naprave, vrste vtičnikov v brskalniku ter različice, ki jih uporabljate, [drugi komunikacijski podatki], viri, do katerih dostopate na naših spletnih straneh, aplikacijah in proizvodih ter storitvah, vrsta operacijskega sistema in platforme naprave, ki jo uporabljate, in podrobnosti o drugi tehnologiji na napravah, ki jih uporabljate za dostop do te spletne strani in/ali sistema.
  • d) Podatki s kontaktnih obrazcev so vse informacije, ki nam jih posredujete, ko uporabljate naše kontaktne obrazce (npr. »Kontakt«, »Pošljite nam sporočilo«, ali »Ostanite v stiku z nami« na naših spletnih straneh, aplikacijah, izdelkih ali storitvah), evidenca navedene korespondence in druge informacije ali osebni podatki, ki jih delite z nami, ko po lastni presoji izpolnjujete naše kontaktne obrazce. (Ne pozabite, da so polja, označena z zvezdico (*), obvezna polja, saj te podatke potrebujemo, da bi lahko izpolnili vašo zahtevo ali se odzvali nanjo).
  • e) Podatki o tržni komunikaciji so podatki o tem, kako se odzivate na prejeto e-pošto, SMS-sporočila, telefonske klice in druge tržne kampanje.

Podatke, ki nam jih zagotovite, zbiramo in uporabljamo, da lahko zagotovimo naše izdelke in storitve, vam pošljemo informacije, za katere ste nas prosili, ali stopimo v stik z vami, da vam zagotovimo dodatne informacije o naših izdelkih in storitvah, ki so vam na voljo, kot je podrobneje opisano v spodnjem poglavju 2.

3. Zakaj obdelujemo vaše osebne podatke in kako dolgo jih hranimo?

Nameni obdelave Vrsta podatkov Pravna podlaga za obdelovanje vaših osebnih podatkov Obdobje hrambe
Za upravljanje našega odnosa z vašo organizacijo prek vzpostavljanja ali krepitve poslovnega odnosa z vami. a) Podatki o identiteti
b) Službeni podatki
Pravni interes za upravljanje našega odnosa z vašo organizacijo. 5 let po koncu poslovnega odnosa (dlje le v primeru, če bi davčni ali drugi zakoni od nas zahtevali daljše obdobje hrambe)
Za odzivanje na vaše zahtevke ali vprašanja, ko navežete stik z nami. a) Podatki o identiteti
d) Podatki s kontaktnih obrazcev
Soglasje 2 leti po zadnjem stiku
Za pošiljanje biltenov ali informacij o dogodkih, ki vas morda zanimajo in za prejemanje katerih ste se prijavili. a) Podatki o identiteti
b) Službeni podatki
e) Podatki o tržni komunikaciji
– Soglasje
– Izpolnjevanje našega pravnega interesa za promocijo naših izdelkov in storitev
Do poteka naročnine ali do konca obdobja hrambe
Za pošiljanje neposrednih tržnih kampanj po e-pošti, če je podjetje, za katerega delate, trenutno naš klient ali je bilo naš klient v preteklosti, ali ko se v zadevnem kontaktnem obrazcu strinjate s tem namenom. a) Podatki o identiteti
b) Službeni podatki
e) Podatki o tržni komunikaciji
– Privolitev, če moramo v skladu z zakonom pridobiti privolitev za trženje
– Izpolnjevanje našega pravnega interesa za promocijo naših izdelkov in storitev, če nam v skladu z zakonom ni treba pridobiti privolitve
Do poteka naročnine ali do konca obdobja hrambe
Za ugotavljanje, katera podjetja so bila v stiku z nami. c) Tehnični podatki Izpolnjevanje našega pravnega interesa za upravljanje naših spletnih strani in/ali sistemov in zagotavljanje relevantnih informacij o naših izdelkih in storitvah Trajanje seje.
Za podatke iz piškotkov si oglejte naš Pravilnik o piškotkih
Za pomoč pri ustvarjanju, objavljanju in izboljševanju vsebine, ki je za vas in za vašo napravo najpomembnejša. c) Tehnični podatki Izpolnjevanje našega pravnega interesa za upravljanje naših spletnih strani in/ali sistemov in zagotavljanje relevantnih informacij o naših izdelkih in storitvah Trajanje seje.
Za podatke iz piškotkov si oglejte naš Pravilnik o piškotkih
Za omogočanje sodelovanja v interaktivnih funkcijah naših spletnih strani in/ali sistemov, kadar se odločite za to možnost. c) Tehnični podatki Izpolnjevanje našega pravnega interesa za upravljanje naših spletnih strani in/ali sistemov in zagotavljanje relevantnih informacij o naših izdelkih in storitvah Trajanje seje.
Za podatke iz piškotkov si oglejte naš Pravilnik o piškotkih

 

4. Katero tržno komunikacijo vam pošiljamo?

Komunikacija s podjetji
Vaše podatke obdelujemo v okviru obstoječega poslovnega odnosa z vami ali z vašim podjetjem, ker:

  • Smo z vami sklenili pogodbo (ali razmišljamo o tem, da bi z vami sklenili pogodbo). V tem primeru je večina osebnih informacij, ki jih zbiramo in uporabljamo v tržne namene, povezanih s posameznimi zaposlenimi naših klientov in drugih podjetij, s katerimi imamo že vzpostavljen obstoječ poslovni odnos; ali
  • Je to v skladu z našim pravnim interesom za izvajanje naših poslovnih aktivnosti (npr. da komuniciramo z vašim podjetjem kot podjetje, da promoviramo naše izdelke in storitve, za katere verjamemo, da bodo zanimali vas ali vaše podjetje). V zvezi s tem lahko kontaktne informacije pridobimo tudi iz javnih virov, tudi iz vsebine, ki je javno objavljena na družbenih medijih, da lahko navežemo stik z zadevnim posameznikom klienta ali drugega podjetja; ali
  • Ste podali soglasje za prejemanje naše tržne komunikacije po e-pošti kot posameznik pri našem klientu/podjetju našega klienta. V tem primeru vam bomo poslali tržno komunikacijo, da bi razvili ali ohranili poslovni odnos v skladu z veljavnimi zakoni glede elektronske in tržne komunikacije. Ta komunikacija morda vključuje spletne svetilnike, piškotke in podobne tehnologije, ki nam omogočajo, da lahko vidimo, če ste odprli, prebrali ali izbrisali sporočilo, ter povezave, na katere ste morda kliknili.
    Običajno vam bomo na obrazcih, ki jih uporabljamo za zbiranje vaših osebnih podatkov, ponudili potrditveno polje. Če se strinjate s prejemanjem te komunikacije, morate potrditi potrditveno polje.

Kako se lahko odjavim?
Če vam tržno komunikacijo pošiljamo preko elektronske pošte, lahko prejemanje bodoče tržne komunikacije prekličete s klikom na možnost »Odjava« ali s funkcijo »preklica« v elektronski pošti.
Poleg tega lahko svojo pravico do preklica kadar koli uveljavite tako, da se na nas obrnete prek te povezave (navedite, katere tržne komunikacij ne želite več prejemati, v polju »Podrobnosti o zahtevi«).

5. Kako zbiramo vaše osebne podatke?

Osebne podatke, ki jih zbiramo o vas, pridobivamo s kontaktnih obrazcev in drugih gradiv, ki nam jih predložite, ter vaših interakcij z nami in drugimi, ki so del vašega poslovnega odnosa z nami. Glede na zadevne okoliščine in veljavne lokalne zakone ter zahteve morda zbiramo nekatere od informacij, navedenih v poglavju 2, če nam daste svojo poslovno vizitko, se z nami pogovarjate na konferenci ali v okviru drugega dogodka, ali če ste stranka ali potencialna stranka.

V nekaterih primerih bomo osebne podatke zbirali tudi neposredno od tretjih ali javno dostopnih virov, npr. AJPES, v skladu z veljavno zakonodajo.

6. Ali uporabljamo umetno inteligenco?

Da, včasih uporabljamo umetno inteligenco (UI). Vendar vaših osebnih podatkov ne uporabljamo za avtomatizirano sprejemanje odločitev (sprejemanje odločitev, ki se izvede izključno na podlagi priprave in uporabe tehnologij brez kakršnega koli človeškega posredovanja) ali profiliranje (obdelava osebnih podatkov s pomočjo nabora tehnologij, ki povzroči pravni učinek ali podobno pomemben učinek, ki vas zadeva.

Za analizo vaših podatkov uporabljamo nabor tehnologij. V vsakem primeru je v te postopke vedno vključena človeška intervencija, saj ta orodja podpirajo naše strokovnjake pri sprejemanju odločitev.

Avtomatizirane sisteme/procese pod zgoraj opisanimi pogoji uporabljamo, da naše osebje tako lažje deluje na trgu in se posvetuje z vami, pri čemer uporablja najtočnejše podatke, ki so na voljo. UI (npr. strojno učenje ali pristop, osnovan na logiki, znanju in statistiki) lahko uporabljamo za to, da vam in našim kandidatom ter sodelavcem zagotovimo storitve, ki jih zahtevate od nas. Sisteme UI sicer uporabljamo, vendar pa vse odločitve, ki bi lahko vplivale na vas, sprejmejo naši usposobljeni svetovalci za zaposlovanje. Zato sistemi UI niso pravnomočni.

Če na primer iščemo kandidate za vaše razpisano delovno mesto, lahko uporabimo zgodovinsko relevantne podatke ter dejanske tržne podatke zato, da pripravimo primerjavo tržno pomembnih informacij s pomočjo strojnega učenja ali pristopa, osnovanega na logiki, znanju in statistiki, v okviru katerega se uporabljajo atributi, kot so podatki o plači, lokacija, delovni pogoji ter dejanske tržne primerjave kandidatov, da pripravimo poročilo o povprečnih pogojih za vašo regijo. S tem poročilom lahko naši svetovalci skupaj z vami najlažje ugotovijo, kako na najboljši možen način privabiti osebje, ki ga potrebujete.

7. Ali posredujemo vaše podatke tretjim osebam?

Za učinkovito rabo vaših podatkov in da bi vam zagotovili vsebino in/ali vire in/ali storitve, vaše podatke razkrivamo tretjim osebam. To razkrivanje se dogaja zgolj v naslednjih primerih:

  • Našim dobaviteljem. V podporo našemu razmerju z vami bomo, na primer, angažirali ponudnika administrativnih in operativnih del. Za ohranjanje zaupnosti vaših podatkov in spoštovanje vaše zasebnosti, bodo ponudniki podvrženi pogodbenim in drugim zakonskim obveznostim in bodo deležni le dostopa do podatkov, ki jih potrebujejo za opravljanje njihovih funkcij; dotični ponudniki so običajno ponudniki informacijsko-tehnoloških storitev (gostijo ali podpirajo naše informacijsko-tehnološke sisteme, vključno s podatki o vas), podjetja za upravljanje s prostori (skrbijo za fizično varovanje naših stavb, zaradi česar potrebujejo podatke o vas za odobritev vašega dostopa do naših stavb) in zaledni ponudniki finančnega in računovodskega vodenja (ki morajo upravljati s podatki o kandidatih za obdelavo obveznosti in terjatev).
    Sodelujemo tudi z dobavitelji, ki zagotavljajo informacijsko-tehnološke storitve in rešitve.
  • Članom Skupine Adecco in njihovim podružnicam (»članom Skupine Adecco«) v Evropski uniji ali zunaj nje. Seznam vseh držav, v katerih poslujemo, je na voljo na naši spletni strani www.adeccogroup.com/worldwide-locations. Vaše informacije jim bomo posredovali iz različnih razlogov:
    • podatki se delijo s člani Skupine Adecco, ki zagotavljajo informacijsko-tehnološke funkcije za podjetja Skupine Adecco po vsem svetu; te informacijsko-tehnološke funkcije se med drugim nahajajo na Češkem in v Franciji.
    • Podatki se delijo tudi s člani Skupine Adecco po celem svetu (vključno s pravnimi subjekti, ki smo jih prevzeli po zbiranju informacij), za predhodno navedene namene ali za to, da vam lahko predlagamo ponudbe, ki so prilagojene vašemu profilu, kjer ste izrazili interes za lokalne ali mednarodne priložnosti na tem trgu oziroma kjer člani Skupine Adecco zaznajo, da lahko imate določene sposobnosti, ki se na tem trgu zahtevajo oziroma ki so lahko na njem koristne.
  • Vladnim organom ali organom kazenskega pregona. Vaše podatke bomo delili z vlado, policijo, regulatornimi organi oziroma organi kazenskega pregona, če po naši lastni presoji verjamemo, da smo za to pravno zavezani ali pooblaščeni oziroma, da bi bilo to preudarno storiti.
  • Morebitnim prodajalcem ali kupcem in njihovim svetovalcem. V okviru potrebne skrbnosti v zvezi z (ali izvedbe) združitvijo, prevzemom ali drugačnim poslom, se lahko pojavi potreba po razkritju vaših podatkov potencialnemu prodajalcu ali kupcu in njihovim svetovalcem.

8. Ali vaše podatke prenašamo zunaj vaše države?

Vaši osebni podatki se lahko prenašajo in obdelujejo v eni ali več državah v in izven Evropske unije ali Švice. Celotni seznam vseh držav, v katerih poslujemo, je na voljo na naši spletni strani www.adeccogroup.com/worldwide-locations.

Podatke bomo prenašali le subjektom iz zgornjega poglavja 7, ki se nahajajo zunaj evropskega gospodarskega prostora, ZK ali Švice:

V zvezi s tem se lahko obrnete na nas prek spodaj navedenih kanalov in zaprosite za dodatne informacije ter pridobite kopijo zadevnih varnostnih ukrepov.

9. Katere ukrepe za varstvo podatkov smo vzpostavili?

Razumemo, kako pomembno je zaščititi vaše osebne podatke. Vpeljali smo operativne postopke in ustrezne tehnične ter organizacijske varnostne ukrepe za preprečevanje morebitnega nepooblaščenega dostopa, spreminjanja, izbrisa ali prenosa teh osebnih podatkov.

Čeprav se bomo po najboljših močeh trudili za zaščito vaših osebnih podatkov, se morate zavedati, da prenos podatkov po spletu ni popolnoma varen in da ne moremo jamčiti za varnost vaših osebnih podatkov, ki se prenašajo na našo spletno stran ali katerokoli tretji osebi; zaradi tega poteka ves prenos podatkov na vašo lastno odgovornost.

10. Katere pravice imate glede svojih osebnih podatkov?

Ustrezna zakonodaja o varstvu podatkov vam zagotavlja naslednje pravice:

  • Pravica do dostopa in pridobivanja kopije vaših osebnih podatkov
    Upravičeno lahko zahtevate informacije o tem, ali obdelujemo vaše osebne podatke. V takšnem primeru lahko dostopate do vaših osebnih podatkov in določenih podatkov o načinu njihove obdelave. V določenih primerih lahko zahtevate, da vam zagotovimo elektronsko kopijo vaših podatkov. V nekaterih omejenih okoliščinah lahko zahtevate tudi, da vaše osebne podatke neposredno prenesemo na tretjega ponudnika.
  • Pravica do popravljanja vaših osebnih podatkov
    Če lahko dokažete, da osebni podatki, ki jih imamo o vas, niso pravilni, lahko zahtevate, da se takšni podatki posodobijo oziroma popravijo na kakšen drugačen način.
  • Pravica do pozabe ali izbrisa osebnih podatkov
    V določenih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Takšno zahtevo lahko izrazite kadarkoli, mi pa bomo ocenili, ali je vaši zahtevi treba ugoditi. V vsakem primeru je ta pravica podvržena našim morebitnim zakonskim obveznostim glede ohranjanja podatkov. V primerih, kjer v skladu z zakonodajo ugotovimo, da je treba vaši zahtevi za izbris podatkov ugoditi, bomo to storili brez nepotrebnega odlašanja.
  • Pravica do omejitve ali ugovora obdelavi vaših osebnih podatkov
    V nekaterih okoliščinah imate pravico, da lahko omejite obdelavo svojih osebnih podatkov ali ugovarjate nekaterim vrstam njihove obdelave, pri čemer je razlog za to odvisen od vaših okoliščin.
  • Pravica do preklica privolitve
    Imate pravico, da privolitev kadar koli prekličete, če obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi vaše privolitve. Vendar pa to ne vpliva na zakonitost morebitne obdelave, ki smo jo izvajali, preden ste preklicali privolitev. Če prekličete privolitev, vam morda ne bomo mogli zagotavljati določenih izdelkov ali storitev. O tem vas bomo obvestili takrat, ko boste preklicali svojo privolitev.

Če želite uveljaviti katero koli od svojih pravic, nam to sporočite prek obrazca, ki ga lahko najdete tu.

Nazadnje pa imate tudi pravico, da vložite pritožbo v zvezi z našo obdelavo vaših osebnih podatkov, in sicer pri organu za varstvo podatkov države članice, v kateri prebivate ali delate, ali pa pritožbo v zvezi z domnevno kršitvijo vaših pravic (če je kar koli od tega relevantno v vašem primeru).

11. Kako ravnamo v primeru sprememb tega Obvestila o zasebnosti?

Pogoji tega Obvestila o zasebnosti se lahko občasno spremenijo. Vse bistvene spremembe te Izjave bomo objavili z ustreznimi obvestili na tej spletni strani oziroma bomo z vami navezali stik preko drugih komunikacijskih kanalov.

12. Kontakt:

Če:

  • imate kakršno koli vprašanje glede tega Obvestila o zasebnosti,
  • potrebujete dodatne informacije glede tega, kako varujemo vaše podatke (npr. ko jih prenašamo izven vaše države), ali
  • se želite obrniti na pooblaščenca za varstvo podatkov Skupine Adecco ali na lokalnega vodjo za področje zasebnosti,
    pošljite e-poštno sporočilo pooblaščencu za varstvo podatkov Skupine Adecco na e-poštni naslov globalprivacy@adeccogroup.com ali pa lokalnemu vodji za področje zasebnosti na e-poštni naslov varstvo.podatkov@adecco.si.

Če želite uveljaviti katero koli od svojih pravic, povezanih z vašimi osebnimi podatki, izpolnite ta obrazec.