Adecco H.R. | Iščete prosto delovno mesto?

Storitve

Kadrovska administracija

Za vaše podjetje prevzamemo aktivnosti priprave kadrovske dokumentacije, strokovnost ter spoštovanje vseh aktualnih predpisov. To vam omogoča takojšnje zmanjšanje administrativnega dela in stroške. Ker storitev naročite pri zunanjem izvajalcu, vam to zagotavlja že vnaprej znan strošek kadrovske funkcije.

Nabor storitev iz področja kadrovske administracije izberete skladno s potrebami vašega poslovnega procesa. Lahko nam v celoti prepusite urejanje tovrstne dokumentacije ali pa se odločite zgolj za kakšno posamično storitev.

Sklop nabora storitev iz področja kadrovske administracije:

1.      Priprava obveznih in želenih pravilnikov in drugih pravnih aktov povezanih s kadrovanjem

2.      Priprava sistematizacije delovnih mest

3.      Priprava predlog kadrovskih dokumentov (obrazcev)

4.      Svetovanje pri pripravi kadrovske dokumentacije

5.      Kadrovska mapa delavca (pregled, svetovanje, priprava)

6.      Vzpostavitev in vodenje kadrovskih evidenc

7.      Izvajanje storitev kadrovske administracije

8.      Priprava kadrovskih poročil in analiz

9.      Zaposlitev delavca – proces in dokumentacija

10.  Dogajanje med delovnim razmerjem (spremembe, odredbe, sklepi) – proces in dokumentacija

11.  Pravni postopki

12.  Zaključek dela delavca – proces in dokumentacija

 

Prednosti za uporabnika: 

1.      zmanjšanje stroškov,

2.      zmanjšanje administracije,

3.      storitev je izvedena strokovno in pravočasno,

4.      že vnaprej znan strošek.

 

Zaupajte nam vaš izziv in pripravili vam bomo ustrezno rešitev.

 

KONTAKT:

danijel.okilj@adecco.si

Storitve