Karierni nasveti
Adecco Urednik
Objavljeno:  20.05.2019

Trendi na področju HR funkcije

Trendi na trgu dela se konstantno spreminjajo in trenutno je potrebno vložiti veliko več truda v iskanje in zadrževanje pravih kandidatov za delovna mesta, kot v preteklosti. Zaposlene je potrebno motivirati, nagrajevati in jih seveda obdržati. Tudi kandidatom, ki iščejo nove priložnosti, veliko pomenijo odnosi na delovnem mestu in vlaganje v njihov razvoj.

Preberite si trende na področju pridobivanja in zadrževanja najboljših kadrov in kako te procese nadgradimo z marketinškimi aktivnostmi.

HR funkcija postaja čedalje bolj strateška in ne več le administrativna

Vodstva v podjetjih, ki razmišljajo globalno, HR jemljejo kot sebi enakega partnerja in ga vključujejo v strateško odločanje. Zanašajo se na strokovnost kadrovskih sodelavcev glede poznavanja trendov in rešitve iščejo skupaj. Tudi kadrovski strokovnjaki si želijo več odgovornosti, kar pa pomeni, da potrebujejo poleg kadrovskih še poslovna in ekonomska znanja.

Povezovanje in delitev izkušenj kadrovskih strokovnjakov iz različnih podjetji prinaša vedno večji napredek v HR panogi.

Marketinški pristopi v HR

Zaradi trenutnega fokusa kadrovskih aktivnosti na rekrutaciji se HR funkcija povezuje z marketingom. Ta dva oddelka sodelujeta predvsem pri različnih iniciativah za privlačnost delodajalca in oglasih za delovno mesto. Izhodišča so seveda kadrovski izzivi, ki jih marketing ekipe s svojimi znanji in izkušnjami lahko drugače predstavijo in dosežejo boljši učinek. V manjših sistemih je večja verjetnost, da se kadroviki učijo tudi marketinških znanj, pri večjih podjetjih pa oddelki sodelujejo. Več o povezovanju marketing in HR smo napisali v eni od prejšnjih objav. 

Potrebno je pridobivanje novih in zadrževanje dobrih kadrov

Ob pomanjkanju kadrov na trgu dela je potrebno veliko več vlagati v zaposlene, kot v preteklosti – ne samo v nove, ki jih skušamo privabiti, temveč tudi v trenutne sodelavce. Ne naredite tudi vi napake, ki jo naredi marsikatero podjetje, da sprejema pogoje novih sodelavcev, ki si lahko izborijo višjo plačo, obstoječim sodelavcem pa ne omogoča napredovanja.

Zaradi tega so se v veliko podjetjih začeli ukvarjati z uvajanjem nasledstva in kariernih načrtov. Pri tem vas v kadrovski agenciji Adecco podpiramo, saj ponujamo storitve, ki pomagajo v podjetje privabiti najboljše kadre, hkrati pa zadržati trenutne sodelavce. To so:

  • storitve razvoja in uvajanja kompetenc,
  • razvojni in ocenjevalni centri,
  • 360-stopinjske analize vodij,
  • psihološka testiranja.

Opise vseh storitev za pridobivanje najboljših kadrov najdete TUKAJ. Za pomoč na katerem izmed teh področij se lahko obrnete na nas preko elektronske pošte info@adecco.si

Zaposlenim omogočite učenje novih veščin

Pomanjkanje digitalnih veščin med zaposlenimi vpliva na produktivnost podjetij. Da podjetja lahko dobimo primerne nove zaposlene ali že obstoječim sodelavcem omogočamo napredovanje, se vedno bolj priljubljena dodatna izobraževanja zaposlenih ali pa projekti prekvalifikacij.

Primere dobrih praks imamo tudi v Sloveniji, v povezavi podjetij z državnimi ustanovami. Adecco v sodelovanju s podjetjem General Assembly podjetjem omogoča storitve, s katerimi lahko premostimo razkorak med veščinami zaposlenih in veščinami, ki jih potrebujejo za prilagoditev dela novi tehnologiji.

Če so vaši kadroviki preobremenjeni, ali pa vaše podjetje ni dovolj veliko, da bi imelo kadrovika, vam v Adeccu ponujamo kadrovsko svetovalne storitve, prilagojene vašim specifičnim potrebam. Vas zanima  več informacij? Najdete jih na naši spletni strani, na voljo smo vam tudi na telefonski številki: 051 390 233.