Karierni nasveti
Objavljeno:  08.09.2016

Pet načinov za ustvarjanje srečnih zaposlenih

Težko je biti uspešen brez nasmeha. Da bo lahko vaše podjetje vso energijo usmerilo v doseganje rezultatov, potrebujete tudi zadovoljne zaposlene. Kadar vodje skrbijo za organizacijsko kulturo, v kateri so zaposleni zadovoljni, tudi povečajo učinkovitost ekip.

  1. Okrepite moč svojih zaposlenih z občutkom odgovornosti.

Spodbudite svoje zaposlene, da prevzamejo projekte in naloge. Naj prevzamejo odgovornost za proces odločanja. Prisluhnite jim pri določanju, kako stvari narediti. Tako boste prispevali k temu, da bodo vaši zaposleni aktivneje vključeni v svoje delo in se bodo bolj posvetili rezultatom svojega dela.

  1. izzovite svoje zaposlene, da gredo izven svojega območja udobja.

Kako je Google postal eno izmed najbolj inovativnih podjetij v industriji? Tako, da je v svojem poslovnem modelu ustvaril prostor za eksperimentiranje – in za neuspeh. Politika podjetja Google »hiter neuspeh« spodbuja zaposlene, da nenehno eksperimentirajo, pod pogojem, da hitro ugotovijo, kaj deluje in kaj ne, ter poiščejo rešitev za tisto, kar ne deluje. To omogoča ekipi, da izkoristi raven ustvarjalnosti in vneme, ki nista mogoči v drugih podjetjih.

  1. Bodite prilagodljivi.

Ko vodje omogočijo nekaj prilagodljivosti, jim njihove ekipe to pogosto vrnejo z lojalnostjo in visoko moralo. Odlična študija primera v zvezi s tem je poskus, izpeljan na sedežu podjetja Best Buy, kjer so zaposlenim dovolili, da sami razporejajo svoje ure, ocenjevali pa so jih samo na podlagi uspešnosti. Produktivnost je hitro zrasla za 35 odstotkov in morala nikoli prej ni bila tako visoka. Poskus je bil tako uspešen, da je podjetje Best Buy uvedlo petletni načrt za vključitev prakse na druga področja družbe.[adecco_space]

  1. Negujte občutek smisla in pomena v delu.

Če imate radi svojo službo, jo živite. Kadar vodja zaposlenim pomaga, da prepoznajo pomen in smisel v delu, ki ga opravljajo, pristopijo k svojemu delu z visoko moralo in osebnim poslanstvom. Pri študiji primera, ki se je posvetila vključevanju dolgoročnih zdravstvenih delavcev in dajanju smisla tem delavcem, je bila posledica 60-odstotni padec pri izostajanju z dela, 75-odstotni padec fluktuacije zaposlenih in 10-odstotno zvišanje poročanega zadovoljstva z delom. Kultura ekipnega dela je začela cveteti, zadovoljstvo z delom pa je poskočilo.[adecco_space]

  1. Ne uporabljajte plačanih spodbud kot opore.

Kadar gre za motivacijo, denar ni ključen. Mlajše generacije se identificirajo s službo, ki nudi veliko priložnosti za profesionalno rast in veliko možnosti za napredovanje v podjetju. Cenijo tudi priložnost sodelovanja v družbi, ki spoštuje ravnovesje med delom in zasebnim življenjem. Seveda pa ne gre brez primernega plačila za delo.